מטען למחשב נייד לנובו

Lenovo היא חברת הייטק סינית שהפכה לאחת מהחברות המובילות בעולם בתחום המחשבים הניידים והשולחנים. מוצריה של Lenovo מוערכים בזכות האמינות שלהם, הביצועים הגבוהים והעיצוב האלגנטי.

סדרת ThinkPad של לנובו היא בין המחשבים הניידים הנמכרים ביותר בעולם עם מספר תקלות נמוך וביצועים גבוהים. חברת Lenovo מציעה גם מגוון רחב של מוצרים אחרים, מחשבים שולחניים, טאבלטים, סמארטפונים ואביזרים נלווים. תוך כדי שמירה על איכות גבוהה, חברת Lenovo מצליחה להציע מוצרים במחירים תחרותיים, מה שהופך אותה לאפשרות מעולה לאנשים בכל רחבי העולם.

בנוסף לכך, Lenovo ידועה בזכות הגמישות שהיא מציעה ללקוחותיה. רבים ממחשבי הנייד של Lenovo מגיעים במגוון רחב של דגמים, כל אחד מהם עם מפרטים שונים, מהם אפשר לבחור בהתאם לצרכים ולתקציב. חלק מהדגמים מצוידים במסכים מגע מתקפלים, מה שהופך אותם למכשירים 2 ב-1, מחשב נייד וטאבלט בו זמנית.

מבחינת התמיכה, Lenovo מציעה שירות לקוחות מקיף, כולל שירות אחריות מתקדם ותמיכה מקוונת, מה שאופייני לחברות טכנולוגיה הגדולות. בנוסף, מחשבי Lenovo מוערכים גם בקרב המקצוענים בתחום ה-IT, מכיוון שהם מצוידים בחומרה חזקה ובטכנולוגיות מתקדמות, ומציעים אמינות וביצועים מעולים.

 

איך בוחרים מטען ללפטופ לנובו? איזה מטען של לנובו מתאים למחשב?

כאשר אתם בוחרים מטען למחשב לנובו, יש מספר דברים שחשוב לדעת:

  • מודל המחשב הנייד – למחשבי לנובו יש מספר רב של דגמים. יש לוודא שהמטען שאתם בוחרים מתאים למחשב הספציפי שלך. סוג המטען למחשב נייד המתאים יהיה כתוב בדרך כלל בהוראות של המחשב הנייד או על גבי המטען הישן שלך.
  • מפרט החשמל – הוולט (V) והאמפר (A) של המטען צריכים להיות תואמים לצריכת המחשב הנייד. פרטים אלה יהיו מפורטים על גבי המטען הישן שלך או בהוראות של המחשב הנייד.
  • סוג החיבור – סוג החיבור של המטען צריך להתאים למחשב הנייד שלך. סוג החיבור הוא החלק שמתחבר ישירות למחשב הנייד, והוא יכול להשתנות בין מודלים שונים של מחשבים ניידים.
  • מקורי או תואם – ניתן לבחור בין מטען למחשב Lenovo מקורי או במטען תואם. המטען המקורי עשוי להיות יקר יותר, אך הוא יהיה מותאם בדיוק רב יותר למחשב הנייד שלך ובטוח יותר לשימוש עבורך ועבור מחשבך.

 

למה כדאי לקנות מטען למחשב נייד Lenovo מקורי ולא מטען תואם?

למרות שאורך הזמן של סוללות במחשבים ניידים מתארך, בסופו של דבר כל מחשב נייד צריך טעינה.  ולשם כך צריך מטען. בשוק קיימים שני סוגים של מטענים: מטענים מקוריים – שיוצרו על ידי החברה שגם יצרה את המחשב, ומטענים תואמים – שהם מטענים שנוצרו על ידי חברות אחרות, אך יכולים להטעין את המחשב. כאשר בוחרים במטען מקורי של Lenovo, ישנם לכך מספר יתרונות:

  • בטיחות שימוש – מטען למחשב נייד לנובו מקוריים מונעים את התחממות הסוללה והמחשב, מונעים היווצרות תקלות, ותורמים להארכת ימיהם וניצול מלא של מהירות מעבד וזיכרון המחשב.
  • תאימות מובטחת – מטען מקורי מ- Lenovo מעוצב במיוחד לעבודה עם מוצרים של Lenovo. כך, שהמטען עובד באופן יעיל ואמין עם המחשב הנייד. במקרים של מטענים שאינם מקוריים, ייתכן שהם לא יתאימו באופן מלא למחשב, ויתכן שהם יגרמו לבעיות שונות בהמשך.
  • איכות גבוהה – מטענים מקוריים מ- Lenovo מיוצרים לפי תקנים גבוהים של איכות וביצועים. הם מצוידים במערכות בטיחות משולבות שמסייעות במניעת תקלות חשמל ובעיות אחרות. מטענים תואמים יכולים להכיל רכיבים של איכות נמוכה יותר, מה שעלול להוביל לבעיות ביצועים ואמינות.
  • אמינות – כאשר אתה קונה מטען מקורי מ- Lenovo, אתה מקבל מוצר שעבר תהליך בקרת איכות מחמיר ומדויק. זה מבטיח שהמטען יעבוד כפי שנדרש ולא יפסיק לעבוד בצורה בלתי צפויה או שיהיה לו חיי שימוש קצרים.
  • שירות לקוחות ואחריות – כאשר אתה רוכש מטען מקורי מ- Lenovo, אתה מקבל גם את התמיכה של החברה. אם מתרחשת בעיה, אתם יכולים לפנות לשירות הלקוחות של Lenovo לקבלת תמיכה. בנוסף, מטענים מקוריים מגיעים עם אחריות של היצרן, שמספקת לך ביטחון נוסף.

כאשר אתם קונים מטען מקורי, אתם משלמים יותר עבור איכות, אמינות ושקט נפשי. אם אתם מחפשים את האיכות הגבוהה ביותר והתאמה ומדויקת, מומלץ לרכוש מטען מקורי מלנובו.

אם אתם מחפשים אפשרות זולה, ואתם מוכנים לקחת את הסיכון של איכות נמוכה יותר, מטען תואם יכול להיות אפשרות מתאימה עבורכם. לפני הקנייה חשוב לוודא שהמטען אכן תואם לדגם מחשב שלכם.

 

האם מטען לנובו יוגה מתאים גם לדגמים אחרים?

מטען למחשב נייד לנובו יוגה, עשוי להתאים גם לדגמים אחרים של Lenovo, אך זה תלוי במספר גורמים. מטענים למחשבים ניידים משתמשים בדרך כלל בחיבורים סטנדרטיים, אך הם יכולים להשתנות בין דגמים שונים. כמו כן, המתח והזרם שהמטען מספק יכולים להשתנות. חשוב לבדוק את המפרטים של המטען ולוודא שהם תואמים לדרישות המחשב הנייד שלך. פרטים אלו יכללו את החיבור, המתח (Volt – V) והזרם (Ampere – A) והספק (W – Watt). אלה חייבים להתאים למשאבי המחשב על מנת למנוע נזק. אם אתם לא בטוחים, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לבדוק במעבדת תיקונים למחשבים או ליצור קשר עם שירות לקוחות של Lenovo.

במעבדת איתיאל מציעים את כל סוגי המטענים לנובו מקוריים בהתאם לסוג ודגם וערכי מתח (וולט ואמפר) והפלג של המחשב לנובו ומתאימים מטען מחשב נייד Lenovo מקורי בלבד.

באיתיאל – מעבדת מחשבים, ניתן למצוא את כל סוגי מטען למחשב נייד לנובו הנמכרים בארץ קיימים במלאי זמין לרכישה מיידית במעבדה, אנו ממליצים להגיע עם המחשב הנייד + מטען לנובו הישן (במידה וקיים) לבדיקת תקינות ותאימות במעבדה ללא עלות. אנו מספקים 12 חודשי אחריות יצרן לכל סוגי מטען למחשב נייד Lenovo המקוריים במעבדה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון: 077-5118000 ולקבל ייעוץ בכל הקשור לרכישת מחשבים, תיקון מחשבים, קניית ציוד היקפי ועוד.

להגדלה לחצו על התמונה
קיימים כ-10 דגמי מטען לנובו מקוריים שונים במלאי המעבדה

התקשרו עכשיו למעבדה 077-5118000 וקבלו
5% הנחה ברכישת מטען Lenovo מקורי במעבדה

– כל סוגי המטען למחשב נייד לנובו הנמכרים בארץ קיימים במלאי זמין לרכישה מיידית במעבדה
– מומלץ להשתמש במטען למחשב נייד לנובו מקורי למניעת התחממות המחשב והסוללה וקילקולם
– מומלץ להגיע עם המחשב הנייד והמטען לנובו הישן (במידה וקיים) לבדיקת תקינות ותאימות במעבדה
– כבל חשמל מטען למחשב נייד לנובו נמכר בנפרד ולרוב ניתן להעבירו מהמטען הישן.
– 12 חודשי אחריות יצרן לכל סוגי מטען למחשב נייד Lenovo המקוריים במעבדה

צור קשר
מלא את הטופס או שלח דוא"ל ישירות אל: office@etl.co.il
דילוג לתוכן