מטען למחשב נייד asus

מטען למחשב נייד אסוס ייחודי ומשתנה בין כול סוג ודגם של מחשב אסוס, בין אם מדובר במטען למחשב נייד Asus Zenbook או מטען למחשב נייד מקורי אסוס. קיימים כ 10 דגמי מטען למחשב נייד Asus מקוריים שונים במלאי המעבדה.
אנו במעבדת איתיאל מציעים ללקוחותינו את כל סוגי המטענים לאסוס מקוריים בהתאם לסוג ודגם, וערכי מתח (וולט ואמפר) והפלג של המחשב אסוס ומתאימים המטען למחשב נייד asus מקורי בלבד. מדובר במטענים למחשב נייד אסוס מקוריים המונעים מתקלות ברשת החשמל לחדור לרכיביו הפנימיים של המחשב, בנוסף מונעים התחממות יתר לא רצוייה של הסוללה ורכיבי המחשב, שומרים על תקינותם ומונעים את קלקולם. יתרה מכך, ברכישת מטען למחשב נייד מקורי Asus, וכל מטען למחשב נייד מקורי במעבדה שלנו תזכה אתכם ב- 5% הנחה (ללקוחות האתר-נא לדרוש בעת התשלום) ותסופק עם 12 חודשי אחריות יצרן במעבדה.

באיתיאל מעבדת מחשבים תוכלו למצוא מטען למחשב נייד אסוס (Asus) מקורי ואיכותי.

הצורך בטעינת מחשב נייד עם מטען למחשב נייד המקורי המחשב הנייד יצר מהפכה משמעותית בתרבות העבודה במשק, באפשרות לשימוש במחשב ובאינטרנט בכל מקום בארץ ובחו”ל, ולאו דווקא מהבית או מהמשרד. לכן, רבים בוחרים להשקיע ברכישת מטען מחשב נייד אסוס מקורי ואמין נוסף. עם זאת, מחשבים ניידים של אסוס דורשים מתח טעינה בלעדי ומדוייק ויעבדו באופן אופטימלי ולאורך זמן רק עם מטען למחשב נייד asus מקורי של חברת asus

מטען Asus איכותיים ואמינים.

מטען למחשב נייד asus מקורי מיוצר על ידי חברת אסוס אשר מוכרת בעשורים האחרונים כיצרנית מחשבים ומוצרי מחשב מהמובילות והמבוקשות בעולם. מטען למחשב נייד אסוס מקורי נחשב בעולם כמוצר אמין ואיכותי, מטען למחשב נייד asus מבצע את פעולת הטעינה במהירות ובאופן בטוח, ומאפשר לאחר מכן עבודה רצופה לפרקי זמן ממושכים.

חשיבות רכישת מטען למחשב נייד אסוס מקורי ותואם

אנו ממליצים לכל לקוחותינו על רכישת מטען למחשב נייד אסוס מקורי ומותאם למחשבכם, ואנו מחזיקים במלאי זמין את כל סוגי מטען למחשב נייד asus המקוריים של חברת אסוס ושל כל יצרני המחשבים הניידים המובילים הנמכרים בארץ. ההמלצה נובעת מהיותם מטענים איכותיים במיוחד המתאימים בדיוק לסוג ומשאבי המחשב הנייד שלכם, מטען למחשב נייד אסוס מקוריים מונעים את התחממות הסוללה והמחשב, מונעים היווצרות תקלות, ותורמים להארכת ימיהם וניצול מלא של מהירות מעבד וזיכרון המחשב. בנוסף, מכיוון שלכל דגם של מחשב ומטען למחשב נייד asus יש מתח (וולט) וזרם (אמפר) ופלאג משלו עדיף שתגיעו אלינו עם מטען למחשב נייד אסוס הישן ועם המחשב הנייד, בכדי שנוכל לבצע בדיקת תאימות מלאה בבחירת מטען אסוס מקורי הנכון עבור מחשבכם.

מטען למחשב נייד אסוס ומידע נוסף

לרכישת מטען למחשב נייד asus מקוריים ומטענים מקוריים של חברות המחשבים המובילות לנובו, דל, סוני, סמסונג, אייסר, אפל-מק, טושיבה, LG,ו- HP, הינכם מוזמנים להגיע אלינו או ליצור קשר עם איתיאל מעבדת מחשבים בטלפון 077-511800 . פנו אלינו עוד היום ואנו נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם עוד פרטים ומידע מקצועי בנושא.

להגדלה לחצו על התמונה
קיימים כ-10 דגמי מטען אסוס מקוריים שונים במלאי המעבדה

התקשרו עכשיו למעבדה 077-5118000
וקבלו 5% הנחה ברכישת מטען אסוס מקורי במעבדה

– כל סוגי מטען למחשב נייד אסוס המקוריים הנמכרים בארץ קיימים במלאי לרכישה מיידית במעבדה
– מומלץ להשתמש במטען למחשב נייד אסוס מקורי למניעת התחממות המחשב והסוללה וקילקולם
– מומלץ להגיע עם המחשב הנייד והמטען אסוס הישן (במידה וקיים) לבדיקת תאימות במעבדה
– 12 חודשי אחריות יצרן לכל סוגי המטען לאסוס המקוריים במעבדה
– כבל חשמל למטען למחשב נייד נמכר בנפרד, בדר”כ מועבר מהמטען הישן.

צור קשר
מלא את הטופס או שלח דוא"ל ישירות אל: office@etl.co.il
דילוג לתוכן