מטען למחשב נייד dell

מטען למחשב נייד dell ייחודי ומשתנה בין כול סוג ודגם של מחשב דל, בין אם מדובר במטען למחשב נייד dell אינספירון או מטען למחשב נייד dell ווסטרו או מטען dell xps. קיימים כ 10 דגמי מטען למחשב נייד דל מקוריים שונים במלאי המעבדה.
אנו במעבדת איתיאל מציעים ללקוחותינו את כל סוגי המטענים לדל מקוריים בהתאם לסוג ודגם, וערכי מתח (וולט ואמפר) והפלג של המחשב דל ומתאימים רק מטען מחשב נייד dell מקורי בלבד. מדובר במטענים למחשב נייד דל מקוריים המונעים מתקלות ברשת החשמל לחדור לרכיביו הפנימיים של המחשב, בנוסף מונעים התחממות יתר לא רצוייה של הסוללה ורכיבי המחשב, שומרים על תקינותם ומונעים את קלקולם. יתרה מכך, ברכישת מטען למחשב נייד מקורי Dell, וכל מטען למחשב נייד מקורי במעבדה שלנו תזכה אתכם ב- 5% הנחה (ללקוחות האתר-נא לדרוש בעת התשלום) ותסופק עם 12 חודשי אחריות יצרן במעבדה.

באיתיאל מעבדת מחשבים תוכלו למצוא מטען למחשב נייד דל (Dell) מקורי ואיכותי.
הצורך בטעינת מחשב נייד עם מטען למחשב נייד המקורי

המחשב הנייד יצר מהפכה משמעותית בתרבות העבודה במשק, באפשרות לשימוש במחשב ובאינטרנט בכל מקום בארץ ובחו”ל, ולאו דווקא מהבית או מהמשרד. לכן, רבים בוחרים להשקיע ברכישת מטען מחשב נייד דל מקורי ואמין נוסף. עם זאת, מחשבים ניידים של דל דורשים מתח טעינה בלעדי ומדוייק ויעבדו באופן אופטימלי ולאורך זמן רק עם מטען למחשב נייד dell מקורי של חברת dell.

מטען dell איכותיים ואמינים

מטען למחשב נייד dell מקורי מיוצר על ידי חברת דל האמריקאית אשר מוכרת בעשורים האחרונים כיצרנית מחשבים ומוצרי מחשב מהמובילות והמבוקשות בעולם. מטען למחשב נייד דל מקורי נחשב בעולם כמוצר אמין ואיכותי, מטען למחשב נייד dell מבצע את פעולת הטעינה במהירות ובאופן בטוח, ומאפשר לאחר מכן עבודה רצופה לפרקי זמן ממושכים.

חשיבות רכישת מטען למחשב נייד דל מקורי ותואם

אנו ממליצים לכל לקוחותינו על רכישת מטען למחשב נייד dell מקורי ומותאם למחשבכם, ואנו מחזיקים במלאי זמין את כל סוגי מטען למחשב נייד dell המקוריים של חברת דל ושל כל יצרני המחשבים הניידים המובילים הנמכרים בארץ. ההמלצה נובעת מהיותם מטענים איכותיים במיוחד המתאימים בדיוק לסוג ומשאבי המחשב הנייד שלכם, מטען למחשב נייד דל מקוריים מונעים את התחממות הסוללה והמחשב, מונעים היווצרות תקלות, ותורמים להארכת ימיהם וניצול מלא של מהירות מעבד וזיכרון המחשב. בנוסף, מכיוון שלכל דגם של מחשב ומטען למחשב נייד dell יש מתח (וולט) וזרם (אמפר) ופלאג משלו עדיף שתגיעו אלינו עם מטען למחשב נייד דל הישן ועם המחשב הנייד, בכדי שנוכל לבצע בדיקת תאימות מלאה בבחירת מטען דל מקורי הנכון עבור מחשבכם.

מטען למחשב נייד דל ומידע נוסף

לרכישת מטען למחשב נייד דל מקוריים ומטענים מקוריים של חברות המחשבים המובילות לנובו, אסוס, סוני, סמסונג, אייסר, אפל-מק, טושיבה, LG,ו- HP, הינכם מוזמנים להגיע אלינו או ליצור קשר עם איתיאל מעבדת מחשבים בטלפון 077-5118000 . פנו אלינו עוד היום ואנו נשמח לעמוד לרשותכם ולספק לכם עוד פרטים ומידע מקצועי בנושא.

להגדלה לחצו על התמונה
קיימים כ-10 דגמי מטען דל מקוריים שונים במלאי המעבדה

התקשרו עכשיו למעבדה 077-5118000 וקבלו
5% הנחה ברכישת מטען dell מקורי במעבדה

– כל סוגי מטען למחשב נייד dell המקוריים למחשבים הנמכרים בארץ קיימים במלאי זמין לרכישה במעבדה.
– מומלץ להשתמש במטען למחשב נייד dell מקורי למניעת התחממות המחשב והסוללה וקילקולם.
– מומלץ להגיע עם המחשב הנייד והמטען dell הישן לבדיקת תקינות ותאימות במעבדה.
– כבל חשמל למטען למחשב נייד נמכר בנפרד ולרוב ניתן להעבירו מהמטען הישן.
– 12 חודשי אחריות יצרן לכל סוגי מטען למחשב נייד dell המקוריים במעבדה.

צור קשר
מלא את הטופס או שלח דוא"ל ישירות אל: office@etl.co.il
דילוג לתוכן