תיקון מטען למחשב נייד או החלפה

מטען למחשב נייד ממש כמו מטען לטלפון הינו מוצר סגור (ללא אפשרות לפירוק וסגירה בשנית) ולא מומלץ לתקנו מאחר שמדובר בתהליך שאינו נותן פתרון בטיחותי או פתרון איכותי לאורך זמן. ממש כמו שלא מתקנים כבלים חשמליים אלא מחליפים אותם כך גם מטען למחשב נייד מקורי או מטען למחשב נייד אוניברסלי – אינם ברי תיקון וניתנים להחלפה בלבד.

החלפת מטען למחשב נייד / רכישת מטען למחשב נייד

בעת החלפת מטען למחשב נייד או רכישת מטען נוסף, חשוב לוודא קניית מטען למחשב נייד מהמותג המייצר את המחשב הנייד והמטען למחשב נייד עצמו, תאימות פלאג הטעינה (הפין שמתחבר לכניסת הטעינה של המחשב) ותאימות המתחים החשמליים. ניתן לבדוק את  המתחים החשמליים התואמים למחשב שלכם ע”י בדיקת ערכי הוולט (V ) והאמפר (A) (בהכפלתם מתקבל הספק המטען) המצויים בדרך כלל בצדו האחורי של המחשב באזור הסוללה או מתחת לסוללה של המחשב (במידה וניתן לנתק את הסוללה מהמחשב ללא הברגה).

חשוב מאוד לרכוש מטען למחשב נייד מקורי התואם את הערכים החשמליים וזאת בהתאם להוראות השימוש של היצרן – לטובת טעינה בטיחותית ויעילה ושמירה על רכיבי המחשב באמצעות מנגנון המגן מפני תקלות הנגרמות כתוצאה משינויים במתח רשת החשמל הביתי והאזורי.

באיתיאל מעבדת מחשבים ניתן לרכוש מטענים למחשב נייד מקוריים לכל הדגמים הנמכרים בארץ.

מהן השאלות שיש להקפיד לשאול בעת רכישת מטען למחשב נייד?

חשוב מאוד להבין האם המקום שמוכר לכם את המטען מבצע בדיקת תאימות במקום ע”י איש טכני ובמידה ואתם רוכשים את המטען באמצעות שליחות, מהן ההשלכות במצב שהמטען אינו נותן פתרון לתקלה של המחשב או במקרה שהזמנתם מטען שאינו תואם למחשב שלכם.

חשוב מאוד לשאול האם ישנה אחריות בעבור המטען, מה היא כוללת וכיצד ניתן לממש אותה. כלומר, במידה והמטען תקול ועדיין במסגרת אחריות מהו התהליך לקבלת מטען חדש. האם האחריות ניתנת במקום אותו רכשתם את המטען או במקום אחר?

באיתיאל מעבדת מחשבים, האחריות היא אחריות יצרן לשנה של היבואן הרשמי וניתנת במעבדה, במקרה של תקלת ייצור. במקרה של תקלת ייצור הלקוח מתבקש להגיע למעבדה עם המחשב והמטען לבדיקת מקור התקלה, במידה ונמצא שמדובר בתקלת ייצור במטען, המטען יוחלף במקום.

כיצד לזהות האם מטען למחשב נייד הוא מקורי?

ערכים חשמליים – מטען מקורי למחשב נייד יהיה מדויק בערכים החשמליים שלו ותואם באופן מדויק לערכים החשמליים המצוינים על גבי המחשב.

משקל- מטען מקורי יהיה כבד יחסית למטען שאינו מקורי מאחר שמכיל חלקי מתכת (נחושת) רבים יותר

מיתוג- על מטען מקורי למחשב נייד יהיה מצוין הלוגו של החברה המייצרת את המחשב

אחריות- מטענים מקוריים נמכרים עם אחריות יצרן ע”י היבואן.

 אילו מטענים נמכרים באיתיאל מעבדת מחשבים?

באיתיאל מעבדת מחשבים קיימים במלאי מידי כל המטענים המקוריים לכל המחשבים הניידים לדגמים שקיימים בארץ: מטען למחשב נייד אסוס, מטען למחשב נייד לנובו, מטען למחשב נייד HP, מטען למחשב נייד דל, מטען למחשב נייד אייסר, מטען למחשב נייד סמסונג, מטען למחשב נייד טושיבה, מטען למחשב נייד פוג’יטסו.

בנוסף, במעבדה כל סוגי המטענים למחשבי מקבוק: מטען למקבוק מקורי, מטען למחשב נייד מקבוק אייר, מטען מקבוק פרו מקורי. מטען טייפ סי מקורי למקבוק ועוד..

 

Lenovo charger

מטען למחשב נייד לנובו מקורי

צור קשר
מלא את הטופס או שלח דוא"ל ישירות אל: office@etl.co.il
דילוג לתוכן